20 febrero, 2013

Entrevistas III

Carlos (42 años), recién llegado de trabajar, lo recibo en mi/su cama.

- Que relación tes con Aivou?
- É a miña muller.
- Sabes onde vai viaxar en abril?
- Si, teño que dicir a onde?, si, a Dublín.
- Sabes canto tempo vai estar alí?
- Dous meses e medio.
- Tes idea de por que vai a Dublín?
- Si, para facer as prácticas do ciclo superior de informática.
- Que che parece que vaia?
- Paréceme ben porque eu non coñecía Dublín e así aproveitarei. E tamén aproveitarei para comprobar se en Irlanda explotan aos de prácticas igual que os explotamos nós na miña empresa.
- Que é o que máis vas botar de menos?
- Durmir con ela.
- Que é o que menos vas botar de menos? 
- ...
  ... (trinta segundos despois) Non se me ocurre nada.
  ... (dous minutos despois) Ai, xa se me ocurreu unha cousa, podo contestar agora?
  Anatomía de Grey.

No hay comentarios:

Publicar un comentario