29 marzo, 2013

Cuatro (home sweet home)

A cuatro días de estar allí puedo ver la casa como era hace cuatro años, aunque Google me sitúa directamente en el coche.















Lo cierto es que no es una casa muy distinta de la mía y  según parece en ella viven Jennifer, su marido y sus tres hijos, de nueve años, seis años y cinco meses.

Y yo me pregunto por qué una puérpera, con dos hijos más, mete a alguien en su casa a quien se supone que tiene que prepararle desayunos y cenas (y comidas los fines de semana). Supongo que será por cuestiones económicas.

A cuatro días, dispuesta a conocer a Jennifer y familia.

2 comentarios:

  1. A pesar do meu silencio Cris, levo un par de semanas pensando en ti a diario... Agora acabo de lerme as entradas do blog que levaba de retraso e encantoume estar contigo este pedaciño.

    Moitas grazas por compartir todos estes momentos e sentimentos.

    A verdade é que me causa unha gran admiración e envexa a túa decisión e encántame o teu blog.

    Parabéns e moito ánimo para gozar ao máximo desta "primavera".

    Eu, desde aquí, prometo acompañarte cada día na túa aventura.

    Un bico enorme.

    PD A min tamén me custa escribir sen emoticóns, ultimamente ata se me escapan nas correccións dos exames :P

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gozarei desta rara primavera :), e reconfórtame ir acompañada dunha viaxeira experimentada coma ti. Grazas por estar aí (sempre).
      :o*****

      Eliminar